
ရန္ကုန္ ၾသဂုတ္ ၂၁
မိုဘိုင္းလ္ဖုန္း အသံုးျပဳသူမ်ား အေနျဖင့္
ဖုန္းေငြျဖည့္ကတ္မ်ား ဝယ္ယူ အသံုးျပဳရာတြင္ ေငြျဖည့္ကတ္ error မ်ားေၾကာင့္
သံုးစြဲသူမ်ား အေနျဖင့္ အခက္အခဲမ်ား ရွိေနေၾကာင္း ဖုန္းအေရာင္း
ဆုိင္မ်ားႏွင့္ ဖုန္းသုံးစြဲသူ မ်ားထံက စံုစမ္းသိရသည္။
မိုဘိုင္းလ္ဖုန္း သံုးစြဲသူမ်ား အေနျဖင့္
ဖုန္းအတြင္းသို႔ ေငြျဖည့္ရန္ ေငြျဖည့္ကတ္မ်ား ဝယ္ယူ အသံုးျပဳရာတြင္
ကတ္အတြင္း ဖုန္းဘီလ္ မပါရွိျခင္းမ်ား ျဖစ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
''ဖုန္းေငြျဖည့္ကတ္ ေတြထဲမွာ ပိုက္ဆံ
မပါလာတာ ေတြရွိတယ္။ ေငြျဖည့္ကတ္ကို ဆုိင္က ဝယ္တယ္။ ၿပီးရင္ ခဲျခစ္ၿပီး
ေငြျဖည့္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ေငြျဖည့္လုိ႔ မရဘူး။ ျဖည့္တဲ့ေငြ ပမာဏ တက္မလာဘူး။
ဆုိင္ကို သြားျပန္ ေျပာေတာ့လည္း ေငြျဖည့္ကတ္ဖိုး ပိုက္ဆံျပန္ မေပးဘူး။
အခုေနာက္ပိုင္း ေငြျဖည့္ကတ္ ဝယ္ရင္ ဝယ္တဲ့ ဆိုင္မွာပဲ တစ္ခါတည္း ခဲျခစ္ၿပီး
ေငြျဖည့္တယ္'' ဟု ကိုယ္တုိင္ ေတြ႕ႀကံဳဖူးသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
မိုဘိုင္းလ္ဖုန္း ကိုင္ေဆာင္
အသံုးျပဳသူမ်ား အေနျဖင့္ ေငြျဖည့္ကတ္ ဝယ္ယူ အသံုးျပဳရာတြင္ အထက္ပါ
ျဖစ္စဥ္မ်ားကို အထူးပင္ ဂ႐ုျပဳသင့္ေၾကာင္း ေငြျဖည့္ကတ္ ဝယ္ယူရာတြင္လည္း
ဝယ္ယူသည့္ ဆုိင္တြင္ပင္ ေငြတစ္ခါတည္း ခဲျခစ္ေငြျဖည့္ သြင္းသင့္ေၾကာင္း
၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''ေငြျဖည့္ကတ္ error ျဖစ္တာက ဆုိင္မွာ
တစ္ခါတည္း ေငြျဖည့္လို႔ error ျဖစ္ရင္ လဲေပးလုိ႔ ရတယ္။ ဆုိင္ကေန
ဝယ္သြားတယ္။ အိမ္ေရာက္ၿပီး error ျဖစ္လို႔ လာေျပာရင္ လဲေပးလို႔ မရဘူး။
အိမ္ေရာက္မွ အျခားဖုန္းထဲကို ေငြျဖည့္ၿပီး
error ဝင္တာပါလို႔ ဆိုင္ကို လိမ္ရင္ဘယ္လုိ လုပ္မလဲ'' ဟု 7 Star ဖုန္း
အေရာင္းဆုိင္မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ထက္ေန
http://www.myawady.net.mm
No comments:
Post a Comment